Writen by
agriniosports
9:54 μ.μ.
-
0
Comments
Το σκάνδαλο που προκλήθηκε από τα tweets των δύο γυναικών δημοσιογράφων – τα ονόματα δεν τα γράφω γιατί το αντικείμενο του ντόρου δεν ήταν η ευαισθησία...
... αλλά ο διασυρμός- για την αναπηρία του Σόιμπλε έχει αρκετές παραμέτρους. Πρώτον, τα προσωπικά sites και social network accounts αν και «ιδιωτικά» είναι δημόσια. Τη συνομιλία με τον «φίλο» ή τη «φίλη» την ακούει όλη η κοινωνία. Δεύτερον, οι δημοσιογράφοι στην προσπάθεια να φανούν «αγανακτισμένοι» κάνουν οτιδήποτε για να γίνουν «ένας από τον κόσμο» και σε μερικούς δεν τους βγαίνει. Τρίτον, υπάρχει ένας κόσμος στο internet που ψάχνεται να θιχθεί από κάτι κοινώς αποδεκτό για να ξεσπάσει. Τέταρτον, ότι η λεπτότητα και η αστική ευγένεια είναι αναντικατάστατες αρετές. Παράδειγμα και η ιστορία με τον Χαριστέα στον Παναιτωλικό.
Υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που να πήγε ποτέ στο Αγρίνιο για να παρακολουθήσει πρεμιέρα θεάτρου, παράσταση της όπερας, έκθεση μοντέρνας ζωγραφικής ή συναυλία; Αλλά ήταν ανάγκη ο Αγγελος Χαριστέας να το πει στο «Aria Free Press» της Αιτωλοακαρνανίας; Για καγκελόπορτες και γεωργικά εργαλεία και όχι για κιάλια παρακολούθησης όπερας είναι οι διαφημίσεις του περιοδικού. Το είπε όμως ο Αγγελος των Ελλήνων –αλλά όχι του Αγρινίου– και συμπεριλαμβανομένου ότι για να θυμηθεί τι είναι το γκολ πρέπει να του συστηθεί, η μικρή κοινωνία του Αγρινίου αναστατώθηκε, που θα έλεγε και ο Σόμπολος.
Οπότε αμέσως βρέθηκε ο αντίλογος. Από πού την έμαθε την κουλτούρα ο Χαριστέας; Είναι η μεγάλη κατάρα της ελληνικής κοινωνίας, που ξεκινάει από την αποφράδα μέρα που ο Μένιος Κουτσόγιωργας είπε το «η δεξιά δεν δικαιούται να ομιλεί». Από εκείνη την ημέρα κανένας στην Ελλάδα δεν δικαιούται να ομιλεί, επειδή αυτός ή κάποιοι που ξέρει έχουν κάνει χειρότερα. Οπως στα tweets, όταν οι πρώτοι την πέφτουν στη Δήμτσα επειδή είπε τον Σόιμπλε «σακάτη», η απάντηση είναι «Ελπίζω να έχετε την ίδια ευαισθησία όταν κλείνετε τις ράμπες», αντίστοιχη είναι και η απάντηση στα blogs «Είχε κουλτούρα το Στρυμονικό Σερρών που δεν έχει το Αγρίνιο, Αγγελε;». Δηλαδή επειδή εγώ μεγάλωσα στην Καλλίπολη Πειραιώς τη δεκαετία του '50 όταν κουλτούρα ήταν να παίζει ο Χαρίδημος τον «Καραγκιόζη γιατρό», το Αγρίνιο έχει περισσότερη ή λιγότερη κουλτούρα;
Ολα αυτά στη «μικρή λιμνούλα», που έλεγε και ο Ντέμης, που το μόνο που δεν μπορούμε να κάνουμε είναι να ιεραρχήσουμε τι είναι σημαντικό και τι όχι. Για παράδειγμα, έχει σκεφτεί κάποιος τη ζημιά από την απόφαση της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών του Λονδίνου να βάλει όσο το δυνατόν μακρύτερα τους Ελληνες από τους Γερμανούς αθλητές; Εχει σκεφτεί κάποιος ότι η εντύπωση που δημιουργείται στους Γερμανούς είναι ότι όπου τους βλέπουμε θα τους την πέφτουμε και ότι το καλοκαίρι τον Γερμανό τουρίστα θα τον κυνηγάμε – μεταφορικά ελπίζω – με το ντουφέκι;
Ο Πολ Γερουλάνος νομίζω ότι μας τελείωσε. Ακόμα και αν ο Παπαδήμος δεν κάνει την παραίτησή του δεκτή, το ότι ζήτησε χρόνο να το σκεφθεί, δείχνει ότι δεν τον έχει υπεράνω υποψίας για έλλειψη ικανότητας. Οσο για την κλοπή των αρχαίων στην πόλη της Ολυμπίας, η ποιότητα των φυλάκων είναι αντίστοιχη με του ελληνικού δημοσίου. Οπως διάβασα, από το υπουργείο Πολιτισμού χρησιμοποιούνται για φύλακες μέχρι και 60άρηδες ανεκπαίδευτοι πρώην υπάλληλοι του ΟΣΕ που περιμένουν τη σύνταξή τους. Δηλαδή μέχρι που φαίνεται καλύτερο να δώσουμε τα αρχαία στους Βρετανούς και να μας τα επιστρέψουν με τα Ελγίνεια με το που γίνουμε κράτος...
Από Δευτέρα, δηλαδή, που όχι μόνο θα έρθουν οι κελεμπίες του Τσάκα να πάρουν τον Παναθηναϊκό, αλλά θα έρθουν και οι Ρώσοι που συνάντησε στη Βουλγαρία να σώσουν την οικονομία. Το δόγμα Τσάκα μάλιστα απέκτησε και νέο πιστό, τον Δημήτρη Γόντικα. Ο οποίος ενώ μέχρι πρόσφατα κράταγε αποστάσεις, τώρα υπέγραψε την απολογία στην UEFA, στην οποία ανάμεσα σε άλλα δηλώνει ότι περιμένει τη σωτηρία από το αραβικό fund. Αυτά στο γραπτό, γιατί στο προφορικό δύο φορές έχει μιλήσει στους παίκτες με αναφορά στους Αραβες σαν σοβαρή πρόταση.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.